mandag 24. august 2009

Blogging

Hei..
Da har skoleåret endelig begynt igjen og forpliktelser, arbeid og gjøremål kreves av meg. En av disse uttallige tingene er blogging. Jeg vet at jeg høres veldig negativ ut, og det er kanskje noe i det. Noen ganger tar det litt tid å totalt forandre hverdagen fra en dag til en annen. Spesielt etter to måneder med avslappende sommerferie. Må bare håpe på at siste året på videregående og skolehverdagen ikke blir så stressende som alle sier at den er..

Uansett, i norsk skal vi begynne å blogge jevnlig. Det samme som vi gjorde i første klasse. Egentlig synes jeg det er en god idé, i og med at da kan vi skrive små uforpliktende innlegg samtidig som vi øver oss på å skrive. Hele året er på en måte forbredelse til eksamen i mai, og det samme er bloggen.

Får bare håpe på at dette blir en givende opplevelse!

1 kommentar:

  1. Det håper jeg også, Maria! Ser frem til å følge med her gjennom året.

    SvarSlett